Followers

Tuesday 29 January 2013

chanel rose confidentiel (fall 2010)


na prvi pogled, rose confidentiel je potpuno atipična boja za mene. tražila sam nešto slično baš dugo, i fifth avenue od china glaze je bio moj prvi izbor, ali ga nikad nije bilo kad sam ulazila u neki od sun-ova.

rose confidentiel je bio ljubav na prvi pogled, i kad sam spomenula na roze forumu da mi je na listi za kupovinu, fantastična i neverovatna ix me je kontaktirala i rekla da ga ona ima i uopšte ne maže, pa mi ga je poslala! ne mogu ni da opišem koliko sam se oduševila, i koristim i ovu priliku da joj se zahvalim!
at the first look, rose confidentiel is a completely atypical color for me. i've been looking for something similar for a while, with china glaze's fifth avenue as my first pick, but it was always out of stock when i looked for it.

i fell in love with rose confidentiel, and mentioned that it was on my wishlist on one serbian forum for polish addicts, and wonderful & completely amazing ix contacted me and told me she has a bottle she never uses, and she gave it to me! many thanks, once again!



ovaj lak je deo chanel-ove kolekcije za jesen 2010, zajedno sa  rose cache i rouge fatal. rose confidentiel je prelepa nude roze-bež krema sa braon podtonom, ili, kraće rečeno, dusty roze (nekako mi naša reč "prašnjava" odudara, ako neko ima bolji predlog, neka kaže!). iskreno mislim da sam ubola premiju sa ovim lakom, i da mi ide odlično uz ten, barem sad, dok sam bleda. videćemo kako će biti kad dobijem malo boje.
formula je predivna, potpuna pokrivenost u dva sloja a čak mi ni uska četkica nije smetala.

prirodna svetlost:
it was a part of chanel's autumn collection in 2010, together with rose cache and rouge fatal. it is amazing nude rose-beige pink creme with some brown undertones, or, as i like to call it, dusty pink. i honestly think i scored a jackpot with this polish, and i love the way it goes against my skintone, at least in the winter, we'll see how it goes when i actually catch some sun.

formula is amazing, like butter, with complete opacity after two layers. i even didn't mind the narrow brush.
natural light:



koristila sam bazu (opi start to finish) + dva sloja laka + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).
i used base (opi start to finish) + two layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).


14 comments:

  1. Prelep je, nokti pu-pu sve lepši i lepši a naklon za još jedan lep gest forumašica!

    ReplyDelete
  2. Savrseno ti stoji! Trebalo bi da cesce nosis ove boje, i da ih vise imas u kolekciji. I dalje me devojke odusevljavaju iz dana u dan :)

    ReplyDelete
  3. Meni je ovo mnogo lepsa nijansa od 5th avenue. Bas je skroz elegantan.Pravi damski. :)

    ReplyDelete
  4. Veoma mi je neobično videti ovakvu boju na tebi. Lepo ti stoji.

    ReplyDelete
  5. I ovde da te pohvalim, i nokte i boju kako ti stoji!

    ReplyDelete
  6. Stvarno ti ide uz ten, volim ovakve boje ali na meni izgledaju ocajno.

    ReplyDelete
  7. Skroz sam iznenadjena izborom boje! :D Odlicno ti ide uz ten! :)

    ReplyDelete
  8. Nokti su ti sve lepsi i boja je lepa prava damska i ide ti odlicno uz ten

    ReplyDelete
  9. Savrsen je,prelepa boja!

    http://fashionmuffins945.blogspot.com/2013/01/it-tastes-like-lemonade.html?m=1

    ReplyDelete
  10. I love this color so much.*_*
    Maybe follow each other on BLOGLOVIN and GFC???
    Lovely greets Nessa
    My Blog

    ReplyDelete
  11. That colour looks amazing on you :-)

    ReplyDelete
  12. Divno ti stoji, pravi damski lak!

    ReplyDelete
  13. Divno ti stoji, pravi damski lak!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...