Followers

Tuesday 22 January 2013

golden rose jolly jewels 106 on its own + over catrice san francisco


konačno ću predstaviti i moj drugi  golden rose jolly jewels lak, 106 a već sam pisala o 115. prvo sam ga nosila kao samostalnog (uz peel off bzu, dva sloja laka  plusbtgntc plus matte nadlak).
i'm finally writing about my second golden rose jolly jewels polish, 106. i already swatched 115. at first, i wore it on its own (peel off base coat, two coats plus top coat plus matte top coat):


 iako je baza providna, šljokice su dovoljno guste da se dobije potpuna pokrivenost sa dva sloja, i nisam imala nikakvih problema sa nanošenjem.

šljokice su u podjednakom udelu zelene, zlatne i ljubičaste. ovo je jedan od lakova koji "jedu" nadlak, i iako imam debeli sloj btgnts i mat nadlak, površina i dalje nije glatka, mada to meni ne smeta.

prirodna svetlost:
the base is clear, but the glitter is dense enough to give complete coverage after two coats, and i had no problems with the application.

the glitter is a pretty equal combination of green, gold and purple. it is a bit of a top coat eater, i'm wearing both essence btgnts and matte top coats, and the surface is still not flat, but i don't actually mind.

natural light:

veštačka svetlost-artificial light


posle par nedelja, rešila sam da ga probam preko zelene baze, pa sam se odlučila za  catrice san francisco iz big city life kolekcije. nisam zadovoljna kako su mi ispale slike po oblačnom vremenu, pa će on biti predstavljen neki drugi put.
after a few weeks, i wanted to try it over a green base, so i decided on catrice san francisco from big city life limited edition. the polish is much greener than in this promo pic, but i'm not happy with the swatch so i'm not going to post the pics yet.


imam dva sloja catrice, jedan jj 106 i btgnts, i moram da priznam da mi je bolje ovako!
i have two coats of catrice, one of jj 106 and btgnts. i must admit that i prefer it this way!






14 comments:

  1. Ok., mislim da sam upravo pronašla svog favorita među lakovima iz ove kolekcije :)

    ReplyDelete
  2. Ovaj je jedan od najzanimljivijih JJ lakova. Ima prazničnu notu.

    ReplyDelete
  3. It's so gorgeous over the catrice polish! I also prefer it this way!!

    ReplyDelete
  4. Veoma zanimljiva kombinacija boja u njemu, jako mi se dopada kako ti stoji.

    ReplyDelete
  5. Ja sam skroz iskulirala JJ, nije moj fazon, ali sam ovaj lak videla na jednoj devojci u gradu i stvarno super izgleda uzivo!
    Preko Catrice-a je jos lepsi.. :)

    ReplyDelete
  6. Prečudovit lak. Ko bi le bili na voljo pri nas, prav rada bi dodala svoji zbirki ene par Jolly Jewels lakov.

    ReplyDelete
  7. lijep blog!!! pliz skokni na moj kad stigneš ja sam nova ovdje :)) http://fashionisastyleoflife.blogspot.com.au/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...