Followers

Sunday 17 February 2013

svakodnevna rutina / nailcare routine


već neko vreme planiram da pišem o svojoj dnevnoj rutini, ali sam čekala jer sam pre mesec dana počela da koristim lemony flutter od lush-a, pa sam htela da ga testiram neko vreme.
i've been waiting to post about my daily nailcare routine, because i strarted using lush's lemony flutter a month ago and i wanted to wait since i got the good impression of it.



mislim da je vrlo bitno da nađete pravu bazu za sebe. kao i za ostale proizvode, i za bazu važi da je sve individualno i da ako nešto radi odlično za mene, ne mora da znači da će tako biti i drugima.


već skoro godinu dana koristim opi start to finish (verziju bez formaldehida) i upravo završavam drugu bočicu. dobra stvar je što se ne zgušnjava, tako da potrošim i poslednju kap tako što, kad dođem do dna, prespem iz nove bočice u staru do vrha. prestala sam da eksperimentišem da bazama od kad sam otkrila ovu, a probala sam svašta od essence-a do miss smporty.

kada nosim šljokice, mažem  essence peel off base coat bazu.
i think it's very important to find the base coat that works for you. as everything i'm listing here, these things are really individual, and if something works perfectly for me, it doesn't have to be amazing for you.

i've been using opi start to finish (the formaldehyde free version) for almost a year now and i'm finishing up my second bottle. good thing is that it didn't thicken, so i can use it to the last drop as i add the contents of the new bottle in the old. i stopped experimenting with base coats since i found this one, and i tried a lost (essence, miss sporty, you name it).

when i wear glitters, i wear essence peel off base coat.


moj nadlak je, bez dileme, essence better than gel nails top sealer, on suši lak superbrzo, daje mu neverovatan sjaj i postao je potpuni nezamenljiv za mene, ni ne znam koliko sam bočica potrošila.
my top coat is essence better than gel nails top sealer, hands down, it dries my polish super fast, gives it a nice shine and it's been completely irreplaceable in my routine, i have no idea how many bottles i used up.



probala sam mnogo skidača, i na kraju se odlučila za studio nails btgn remover i ponekad aveo badem sa acetonom. nemam problem da mi skidači isušuju nokte, možda jer ih često mackam.


moj omiljeni skidač je zoyin remove +, ali mi je preskup da bih ga svakodnevno koristila.
i tried a lot of nail polish removers, and i settled on essence studio nails btgn remover, and sometimes aveo almond with acetone. i have no problem with removers drying up my nails, maybe because i moisturize them extensively.

my favourite remover is zoya's remover +, but i find it too expensive to use it regularly.



kada skinem lak, odmah mažem alverde serum, još jedan od favorita! mažem ga i na nokte i zanoktice, nekad i 2 do tri puta, i čekam oko 30 min pre nego što krenem da mažem novi lak. nije previše mastan i čak izbleđuje žutilo ako se koristi redovno.
when i remove the polish, i put on alverde serum that is another of my favourites! i apply it on both nails and cuticles, sometimes 2 or 3 times in a row, and wait about 30 minutes until i apply the new polish. it is not too greasy and it even minimizes the yellow stains, if used regularly.



essence olovka za omekšavanje zanoktica je nešto što stalno imam u torbi i mažem nekoliko puta dnevno.  sviđa mi se što ne masti nokte i stvarno radi čuda sa zanokticama.
nail cuticle softener pen is an item i have in my bag at all times and apply it at least a couple of time a days. it is amazing thing that doesn't make your fingers greasy and it really makes the cuticles softer.



lush lemony flutter  je najnoviji proizvod u mom arsenalu. fantastičan mi je, i obožavam njegov miris na cedevitu od limuna :D malo je masnija, pa je koristim pred spavanje (ili kad god želim da ga mirišem :D)
lush lemony flutter is the newest thing i've been trying out, and i love it. it has a lovely smell, it is a bit greasier so i use it before i go to sleep (or whenever i get the need to smell it :D).



jedna stvar koju bih morala češće da radim je da guram zanoktice. iz nekog razloga sam strašno gadljiva na ceo proces i radim to recimo jednom nedeljno vikendom. ovaj proizvod mi je u redu, mada nikad nisam probala ništa drugo, i ne znam na šta ću preći kad ga potrošim jer ga povlače.
one thing i should do more, is push my cuticles. for some reason, i'm completely grossed out with the whole cuticle pushing, and i do it only once a week, on weekends. this product is ok for me, i never used another and since it's being discontinued, i have no idea what i'm going to use after i finish this.




ovo je krema koju koristim ove zime. obožavam kombinaciju jabuka-cimet i kupila sam tri kreme. jednu sam potrošila pre par dana, a drugu dala dečku, koji ju je iskusno odneo na posao da ne bih tajno mackala njegovu :D
this is the hand creme i'm currently using. i love the smell of this apple-cinnamon combo and i got three tubes of it. i just finished the first one and i gave my bf the last one, and he is keeping it in his office so that i can't secretly use it :D



moja omiljena turpija je staklena credo, ali ne mogu da nađem sliku. meni je apsolutno savršena. nije samo presvučena staklom, i kada završim sa upotrebom, samo je operem i onda je kao nova!

moj kažiprst i srednji prst na obe ruke su se listali malo preko 10 godina, i to je prestalo kad sam počela da koristim star to finish bazu. ne kažem da je to samo zbog nje, pretpostavljam daje to kombinacija baze + credo turpije + alverde seruma. nokti mi se ne listaju već skoro godinu dana!

sve slike su sa sajtova kompanija.
my favorite nail file is a glass credo that i can't find a picture of. i just love it. it is not just glass coated, and i after i used it, i just wash it and it's as good as new.


my index and ring finger on both hands were chipping for a bit more than 10 years, and it stopped when i started using start to finish base coat. i'm not saying it's only because of it, i guess it's the combination of opi base + credo file + alverde serum that  is responsible that my nails haven't chipped in almost a year!

all the photos are from the companies' websites.



18 comments:

  1. Probati Alverde i naci zrtvu koja ce da mi kupi BTGN :)) Ne znam kakve su cene Opija po Srbiji ali ovde su od 8 do 15 e..i to samo stare kolekcije..:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. alverde serum je stvarno odličan proizvod. opi ovde može dase nađe jeftinije ako se naruči direktno iz nailline-a, ja sam dosta uzela i po blog rasprodajama. a u slo je opi, inače, 13 evra.

      Delete
  2. super proizvodi :) ja obozavam lemony flutter medjutim sam bila toliki baksuz i zakasnila sam citavih 15 min jer mi je neko capio poslednji primerak iz lusha :(
    za bazu koristim miss sporty nail cement a za top coat seche :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jao, totalno sam zaboravila da su u srbiji zatvorili lush! na seche je dosta devojaka prešlo nakon što su kod nas prestali da uvoze btgnts, ali meni on radi posao pa ne isporbavam :D

      Delete
  3. Odličen post. Nekaj podobnega načrtujem tudi sama napisati v prihodnosti.
    Namesto 2in1 cuticle removerja lahko uporabljaš Essencovega fast cuticle remover, ki je v podobni steklenički kot njihov nadlaki in podlaki.
    Tega Alverde seruma do zdaj še nisem opazila, ampak ga zagotovo preizkusim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja, preizkusi, ker je res zakon! hvala za nasvet za cuticle remover, tale mi že gre proti koncu!

      Delete
  4. Baš ću potražiti ovu olovku za zanoktice.

    ReplyDelete
  5. Svi hvale Alverde ulje, moracu da ga probam :)

    ReplyDelete
  6. I love this kind of posts! thanks so much for sharing!!

    ReplyDelete
  7. Mami me ova olovka! Taman sam sredila nokte onim 8u1 samo jos te zanoktice da dovedem red.

    ReplyDelete
  8. Svi prave sad ove postove, moracu i ja :D Koristimo istu bazu i LF :)Za tc sam koristila SV dok nisam ostala trudna. Sreca pa sam imala dve bocice btgnts u rezervi pa sam presla sad na njih.

    ReplyDelete
  9. Koristan post, taman dobro dodje pre Sajma kozmetike :)
    Definitivno cu morati da kupim Opi start to finish, a i ta Essence olovka za zanoktice zvuci jako privlacno. Koristim LF i Essence Top Coat, slazem se sa utiscima za oboje, a juce sam kupila peel off bazu i ti si kriva za to :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadam se da će i tebi peel off raditi. pazi samo da namažeš deblji sloj!

      Delete
  10. Super post!
    LF sam koristila i zasitila sem doduše više neće moći da se nađe kod nas... zapisala sve što me interesuje da probam, pre svega kremu za ruke i ovu olovčicu za zanoktice :)

    ReplyDelete
  11. Ja jos nisam nasla bazu koja mi odgovara na svim poljima (do duse nisam je nesto ni trazila). Za sad koristim Titaniju i Miss Sporty cement... TC mi je jos uvek top sealer a za negu ruku - noktiju kreme Bioten i Senemilovo ulje za nokte i zanoktice. Nista specijalno. Moracu da isprobam taj Alverde serum kad ga svi hvalite. :)

    ReplyDelete
  12. meni je recimo eveline 8u1 baza spasila nokte od listanja, essence baza je savršena i totalno sam zaljubljena u nju, probala odstranjivač iz prve linije, bio mi je prejak, ne znam kakav je sad ali sam malo skeptična po tom pitanju... ali ruke su mi tako suhe da od ovih kremica ni jedna ne služi svrsi već koristim nevenovu mast ;)

    ReplyDelete
  13. lush! koristim dream cream, ruke su mi preporođene :) <3

    ReplyDelete
  14. CLEAR, BLACK AND WHITE ARE A MUST IN EVERY GIRLS CABINET!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...