Followers

Tuesday 26 March 2013

dior 643 diablotine (sparkling shine collection)


najnovija diorova kolekcija je Dior Addict Gloss Le Vernis. zar nisu sva četiri laka preslatka? izabrala sam 643 diablotine, i morala sam odmah da ga namažem, iako je i dalje hladno i snežno.
the most recent collection on dior's shelves is Dior Addict Gloss Le Vernis. aren't these four such cuties? i chose 643 diablotine, and had to wear it instantly, even though it's still cold and snowy.

diablotine je vrlo živ koralac sa intenzivnim crvenim podtonom. zlatni šimer u njemu mi je predivan, i u pravoj meri za moj ukus. prilično pozitivno sam iznenađena formulom, maže se bez ikakvih problema, i jednoslojac je. za potrebe fotografisanja i probe imam dva, ali je drugi bio nepotreban.

osušio se prilično brzo i svideo mi se sjaj kog ima, iako nije baš high gloss, pa sam rešila da preskočim nadlak. prezadovoljna sam ovom nijansom!

prirodna svetlost:
diablotine is a really vivid coral with a strong red undertone. the goldish shimmer in it is just stunning, and in just the right amount for my taste. i am pleasantly surprised with formula, it's so easy to work with it, and it is a one-coater, i have two coats on the pictures, but it really wasn't necessary.

it dried pretty fast and had a nice shine on its own, not really a glossy finish but, since it looked nice to me, i decided to skip the topcoat. oh, it is such a beauty, isn't it!

natural light:







koristila sam bazu (opi from start to finish) + dva sloja laka.
i used base (opi from start to finish) + two layers of polish.

19 comments:

  1. Neuobičajena boja za tebe, ali divno ti stoji i baš lepo ide uz tmurno vreme.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeste neuobičajena, ali me je nekako privukla!

      Delete
  2. Malo neobicna nijansa crvene, ali nije losa ;)

    ReplyDelete
  3. I meni su ovakve nijanse neobicne na tebi, ali mi se dopada kako ti stoje.. Bas je lep lak.. :)

    ReplyDelete
  4. dobro ti stoji, boja mi je skroz neobična ali nije loša :D

    ReplyDelete
  5. Baš je lijepa nijansa, ali i ambalaža..a ipak je to Dior. I da, imaš predivan dizajn na blogu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala, volim da menjam po raspoloženju :D

      Delete
  6. Presavršen je !!!
    Obožavam Dior lakove i ovaj mora biti moj :D

    Još samo da provjerim da li ga ima kod mene

    ReplyDelete
    Replies
    1. i ja sam baš dior fan. uzimaj obavezno!

      Delete
  7. simpatičan je, lepo izgleda na tvojim lepim noktima,
    ali se ja ne slazem nikako sa ovim nijansama :((
    mozda nekad i skupim hrabrosti :D

    ReplyDelete
  8. Tačno sam se iznenadila kad sam vidjela crveni lak kod tebe. :)Svakako, mnogo je lijep i sjajno ti stoji.

    ReplyDelete
  9. Djavolice! :D Moram priznati da mi se bas svi svidjaju iz ove kolekcije. Fenomenalno ti stoji! :)

    ReplyDelete
  10. Prelep je, pogotovo taj svetlucavi finis, dolazim u iskusenje ali novu Dior cetkicu nesto ne volim previse.

    ReplyDelete
  11. i am so ready to try a dior polish! Don't forget, there is still time to enter my giveaway!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...