Followers

Tuesday 14 July 2015

essie sexy divide (winter 2008)


sexy divide je stari essie lak, još iz kolekcije za zimu 2008.
sexy divide is a really old essie polish, back from the winter collection of 2008.
 

ovaj lak i ja imamo komplikovan odnos. dobila sam ga na poklon kada sam kupovala neke druge lakove, i prvo mislila da je odličan poklon, jer šta može biti bolje od šimerastog, ljubičastog lepotana.

na žalost, ima vodenu, tešku formulu uz staru tanku četkicu. skoro pa je mučenje mazati ga. iz nekog razloga verujem da je nova formula sa novom širokom četkicom bolja, ali nemam iskustva s njim. ipak, i ovu moju verziju nosim s vremena na vreme jer je ipak lep.

prirodna svetlost:
this polish and me have a complicated relationship. i got it as a present when i was buying polishes on one blog sale. initially i thought it's great i got it, because what can be better than a shimmery, purple gorgeousness.

but, it has a runny, difficult formula, combined with the old thin brush. it is almost a torture applying it. for some reason i think that the new formula with the wide brush is much better, but i have no evidence. nevertheless, i still wear it from time to time because it is pretty.

natural light:




senka/shade





koristila sam bazu (china glaze strong adhesion) + dva sloja laka + nadlak (essence btgnts).
i used base (china glaze strong adhesion) + two layers of polish + top coat (essence btgnts).

9 comments:

  1. Šteta za formulu kada je boja tako divna.

    ReplyDelete
  2. Ja sam sa ovim lakom dugo vremena već: hoću-neću da ga kupim. I pored prelepe boje, naprosto me nešto odbija od njega.

    ReplyDelete
  3. I ja isto kao Jelena. :) Lep mi je al opet ne privlaci me toliko.

    ReplyDelete
  4. nosila bih ga i ja, bez obzira na lošiju formuli i kist :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...