Followers

Sunday 20 September 2015

picture polish nemesis (vampy chameleons)


nemesis je moj jedini izbor iz zaista prelepe picture polish kolekcije, vampy chameleons.
nemesis was my only pick from a truly gorgeous picture polish collection, vampy chameleons.

pošto nisam neki veliki ljubitelk crvenih lakova, odlučila sam se samo za jedan lak iz ove kolekcije, i nekako mi je nemesis zapao za oko.

bazna boja je bordo, sa blagim duohrom efektom gde ivice povuku na zlatkasto. lak uz to poseduje i rasejani holo efekat, uz blagi šimer, tako da je zaista poseban. formula je bez greške.

prirodna svetlost:
since i am not a huge red fan, i decided to pick only one polish from this collection, and nemesis somehow caught my eye.

the base colour is burgundy, with a slight duochrome effect as it gets goldish in the edges. add to that scattered holo and some shimmer, and you get a true gem. application is flawless.

natural light:




senka/shade

koristila sam bazu (china glaze strong adhesion) + dva sloja laka + nadlak (essence btgnts).
i used base (china glaze strong adhesion) + two layers of polish + top coat (essence btgnts).

12 comments:

  1. Lep izgleda, ali nekako mi je cela ova kolekcija bila... nedovoljna. Posle one galaktičke kolekcije teško mi je da nađem PP koji bi me oduševio. Ovaj podseća na Solar Flare pa je to ipak plus. :D

    ReplyDelete
  2. It is a gorgeous polish, I have it in my untrieds...

    ReplyDelete
  3. Dobro izgleda, samo da je možda malo izraženiji duohrom efekat. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...