Followers

Sunday 15 November 2015

catrice get the blues (ultimate nail lacquer 55)


moj današnji izbor je  catrice get the blues iz ultimate nail lacquer kolekcije.
my pick for today is catrice get the blues from their ultimate nail lacquer line.

mrzim kad se dobar brend potpuno pokvari. catrice mi je do pre par godina bio omiljeni drogerijski brend, a sada više ni ne gledam koje lakove izbacuju zbog nezgodne četkice i ne uvek najsrećnije formule.

get the blues je interesantan lak. imam slabu tačku za duohrom lakove, a ovaj je baš zanimljiv. dominantna nijansa je negde između prašnjavo sive i plave, koja se preliva u više petrolej ili plavu pod ekstremnijim uglovima i svetlom. kada prođete kroz ne baš lagano mazanje, utisak je dobar.

formula je prilično prozirna, i posle tri sloja sam viđala tzv. "ćelava" mesta.

prirodna svetlost:
i hate when a good nail polish brand manages to downgrade. that's the case with catrice for me, they used to be my favourite drugstore brand, but now i don't even pay attention to their line because of the horrible brush and not always good formula.

get the blues is overall a cool polish. i am a sucker for duochromes, and this one is really interesting. the main colour is a mix between a dusty grey and blue, becoming tealish or more blue in extreme angles. once you manage to get it on the nails, it looks really pretty.

it is quite sheer, though. even with three coats, you can find a bald patch.

natural light;



 senka/shade


koristila sam bazu (china glaze strong adhesion) + tri sloja laka + nadlak (essence btgnts).
i used base (china glaze strong adhesion) + three layers of polish + top coat (essence btgnts).

14 comments:

  1. Imam ga, i ako po strani ostavimo slabu pigmentovanost, sasvim je pristojan. :)

    ReplyDelete
  2. U senci izgleda odlično. Ja sam svoj zbog slabe pigmentacije planirala da nosim preko crnog. Ne znam jesi li ga isprobala tako? Vredi li pokušavati?

    ReplyDelete
    Replies
    1. verovatno bi bilo bolje, ali nisam probala. pšto me nervira zbog četkice, drago mi je da mu trebaju tri sloja, da ga pre potrošim :D

      Delete
  3. Baš je lep, šteta što je slabije pigmentacije :)

    ReplyDelete
  4. Najlepše mi izgleda na poslednjoj slici. Joj što mrzim te lakove kojima ni tri sloja nisu dovoljna, nemam ja živce za to :-D

    ReplyDelete
  5. nije loš, ali nije ni po čemu poseban ;)
    jep, obožavam preširoke i rašćupane kistove :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...